MARKETOGRAPHIC
یکی از بزرگترین چالشها در حوزه نیازسنجی و بازاریابی مدرن، سردرگمی صاحبان و مدیران کسب و کارها در انبوه پیشنهادات بازاریابان میباشد. نتیجه این سردرگمی معمولاً استفاده از تکنیکهای هیجانی به جای یافتن راهحل مناسب برای مساله اصلی کسب و کار آنها است که نهایتی جز هدر رفت منابع مالی و زمانی را نخواهد داشت. یکی از دلایل اصلی این عارضه، یکسان نبودن ادبیات و یا اشرافیت کسب و کارها نسبت به این فضا میباشد. از طرفی به علت مشغلههای اجرایی صاحبان و مدیران کسب و کارها و یا گران بودن دورههای آشنایی با این مباحث و عدم سنخیت محتواهای موجود در بازار با این چالش، اثربخشی لازم محقق نمیگردد. مجموعه طراحی و تحلیل پیشرفته صدرسیستم بر اساس تجربه خود در حوزه نیازسنجی و تحلیل کسب و کارها و با درک این موضوع تلاش نمود در یک سال گذشته، منطق حاکم بر بازاریابی مدرن برای کسب و کارهای فعال در داخل و خارج کشور مانند صنایع غذایی، مد و پوشاک، آرایشی و بهداشتی، حمل و نقل، خرده فروشی و ... را در یک کتاب خلاصه و تصویری که برگرفته از کتابهای روز، مانند کتاب بازاریابی 5 فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی مدرن، طراحی و تدوین نماید. امید که این اثر بتواند در فضای ایجاد شده در کسب و کارها امکان تعریف دقیق مساله و استفاده از ظرفیتهای موجود در تیمهای نیازسنجی و بازاریابی فعال در کشور برای دستیابی سریع و موثر به نتایج مورد نیاز برای کسب و کارها را فراهم نماید.